System & Network
 

 
 Company 
 
Home | Login | Register | Site Map | About Us | Contact Us
Status : I N A C T I V E _ Guest
واحد آموزشهای تخصصی سایبرتکس - دپارتمان وب  
 
دوره جامع و کاربردی طراحی سایتهای استاتیک و انیمیشن سازی  
 
در اين دوره و در ابتداي امر ، بحث در مورد آشنايي با ساختار يک سايت و مفهوم استايک و نحوه تبادل اطلاعات در دنياي مجازی اينترنت آغاز خواهد شد . سپس در مرحله دوم آموزشهاي لازم جهت طراحي يک سايت در محيط  Microsoft Office Frontpage را خواهيد ديد . سپس براي ايجاد محيطي جذاب و نمايي زيباتر ، نحوه ايجاد جلوه های ويژه ، intro و همچنين ساختن کليدهای دلخواه ، توسط برنامه قدرتمند Adobe Flash را فرا خواهيد گرفت. در پايان نيز دستورالعملهاي لازم براي بارگذاري سايت طراحي شده خود در فضاي اينترنت (کار در محِط FTP ) را خواهيد آموخت. شایان ذکر است که با توجه به ضعف اکثریت دانشجوایان در مباحث جدول بندی و ساختار صحیح اجرایی ، اجرای عملی و تمرینی این مبحث در طی دوره از اولویتهای آموزشی بوده و انتظار می رود که پس از پایان این دوره قابلیت ساخت یک سایت استاتیک با جزئیات کامل در دانشجویان مهیا شده باشد .
 
 
اساتید ثبت نام برنامه کلاسها سرفصلهای آموزشی  
 
 
 
دوره جامع و کاربردی طراحی سایتهای داینامیک و بانکهای اطلاعاتی ( ASP.NET - SQL server )  
 
در این دوره دانشجویان در ابتدا با نرم افزار  SQL Server و کلیات مورد استفاده در آن همچون ساخت تیبل ها ، ساخت دیاگرام ها ، گزارش گیری از رکوردها و ... آشنا خواهند شد . همچنین کدهای مورد نیاز در محیط ASP جهت دسترسی به مطالب فوق ، در محیط SQL مورد بررسی قرار میگیرد . سپس به شناخت محیط ویژوال استودیو و چگونگی ساخت یک وب سایت داینامیک پرداخته و کدهای مورد نیاز جهت استفاده کاربردی از این نرم افزار به دانشجویان ارائه خواهد شد . در مرحله بعد برقراری ارتباط با بانک اطلاعاتی SQL در اولویت آموزش خواهد بود . شایان ذکر است که مبنای آموزشی در این دوره بر اساس کدهای ویژوال بیسیک استوار خواهد بود . در مرحله آخر ، پروژه آموزشی در دستور کار دانشجویان قرار گرفته و سعی بر آن خواهد بود که کلیه مطالب آموزشی در طی دوره در این پروژه به مرحله اجرا در آید . شایان ذکر است که با توجه به تنوع سرفصلها و تکنیکها ، کاربردی ترین و اجرایی ترین روشها در اولیت آموزشی این دوره خواهد بود .
 
 
اساتید ثبت نام برنامه کلاسها سرفصلهای آموزشی  
 
 
 
دوره جامع و کاربردی فلش - مبحث  Action Script 1  
 
در این دوره دانشجویان در ابتدای امر با کلیات محیط های وکتور و رستر و تفاوت میان آنها کاملا آشنا خواهند شد . سپس کار را با نرم افزار گرافیکی  Corel Draw  شروع کرده و جزئیات ابزاری و عملکردی آن را مورد بررسی و استفاده قرار می دهند .  پس از آشنایی و تسلط کامل با این نرم افزار وارد مرحله دوم شده و کار با نرم افزار  Photo Shop  را شروع می کنند .  در مرحله سوم سعی بر آن خواهد بود که با توجه به خصوصیات عملکردی این دو محیط  دانشجویان بتوانند رابطه ای منطقی بین آنها برقرار کرده و برای دستیابی به اهداف خود ، ترکیب تواناییهای بدست آمده در این دو محیط را بصورت مکمل مورد استفاده قرار دهند . مسلما با پیروی از این روش ، توانایی گرافیست به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر به مراتب افزایش خواهد یافت . در مرحله آخر اصول و قواعد مربوط به شیت بندی و خروجی گرفتن از کارهای طراحی شده ، در محیط   Free Hand  مورد  بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
 
 
اساتید ثبت نام برنامه کلاسها سرفصلهای آموزشی  
 
 
 
دوره جامع و کاربردی فلش - مبحث  Action Script 2  
 
در این دوره دانشجویان در ابتدای امر با کلیات محیط های وکتور و رستر و تفاوت میان آنها کاملا آشنا خواهند شد . سپس کار را با نرم افزار گرافیکی  Corel Draw  شروع کرده و جزئیات ابزاری و عملکردی آن را مورد بررسی و استفاده قرار می دهند .  پس از آشنایی و تسلط کامل با این نرم افزار وارد مرحله دوم شده و کار با نرم افزار  Photo Shop  را شروع می کنند .  در مرحله سوم سعی بر آن خواهد بود که با توجه به خصوصیات عملکردی این دو محیط  دانشجویان بتوانند رابطه ای منطقی بین آنها برقرار کرده و برای دستیابی به اهداف خود ، ترکیب تواناییهای بدست آمده در این دو محیط را بصورت مکمل مورد استفاده قرار دهند . مسلما با پیروی از این روش ، توانایی گرافیست به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر به مراتب افزایش خواهد یافت . در مرحله آخر اصول و قواعد مربوط به شیت بندی و خروجی گرفتن از کارهای طراحی شده ، در محیط   Free Hand  مورد  بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
 
 
اساتید ثبت نام برنامه کلاسها سرفصلهای آموزشی  
 
 
 
دوره جامع و کاربردی فلش - مبحث  Action Script 3  
 
در این دوره دانشجویان در ابتدای امر با کلیات محیط های وکتور و رستر و تفاوت میان آنها کاملا آشنا خواهند شد . سپس کار را با نرم افزار گرافیکی  Corel Draw  شروع کرده و جزئیات ابزاری و عملکردی آن را مورد بررسی و استفاده قرار می دهند .  پس از آشنایی و تسلط کامل با این نرم افزار وارد مرحله دوم شده و کار با نرم افزار  Photo Shop  را شروع می کنند .  در مرحله سوم سعی بر آن خواهد بود که با توجه به خصوصیات عملکردی این دو محیط  دانشجویان بتوانند رابطه ای منطقی بین آنها برقرار کرده و برای دستیابی به اهداف خود ، ترکیب تواناییهای بدست آمده در این دو محیط را بصورت مکمل مورد استفاده قرار دهند . مسلما با پیروی از این روش ، توانایی گرافیست به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر به مراتب افزایش خواهد یافت . در مرحله آخر اصول و قواعد مربوط به شیت بندی و خروجی گرفتن از کارهای طراحی شده ، در محیط   Free Hand  مورد  بحث و بررسی قرار خواهد گرفت .
 
 
اساتید ثبت نام برنامه کلاسها سرفصلهای آموزشی  
 
 
 

  Members
  Login  
  Pass  
     
    Forget Pass  
User Information
  User : Guest
  User ID : Guest
  Login at : Login First
Login...  
Copyright 2009 Cybertex system & network company.   All right reserved .  Company Info | Contact Us | Advertise with us